Podnet Generálnemu prokurátorovi SR

13. februára 2021, axon, #Lipšic

Odsúdený Lipšic má byť „definitívne“ vymenovaný za špeciálneho prokurátora neverejným skladaním sľubu do rúk mafiánskeho bosa predsedu NR SR Borisa Kollára. Boss Kollár je tesne zviazaný cez mafiánske organizované skupiny so skupinou okolo obvinenej JUDr. Jankovskej. Jankovská je obvinená zo zločinu zneužitia súdnej moci v prospech mafiánskych organizovaných skupín ku ktorým patrí aj Kollár, aj ich obhajca odsúdený Lipšic.

Náš podnet sa týka iba jednej veci:
Odsúdený Lipšic je ešte vždy nepotvrdeným špeciálnym prokurátorom, kandiduje v rozpore s Ústavou SR, v príkrom rozpore so zákonmi určujúcimi kto môže a kto nemôže byť zamestnancom vo verejnom záujme.

Žiadame prešetriť a uverejniť odpovede na otázky o súvislostiach s kandidatúrou odsúdeného Lipšica na funkciu vo verejnom záujme:

Je práca špeciálneho prokurátora chápaná ako zamestnanie vo verejnom záujme? Ak by nebola, potom by ho nikto nemusel rešpektovať.

Kto udelil výnimku odsúdenému Lipšicovi?

Z akého dôvodu bola udelená – ak bola udelená – výnimka odsúdenému Lipšicovi?

S akým cieľom bola udelená výnimka odsúdenému Lipšicovi?

Kto rozhodol že má byť udelená výnimka odsúdenému Lipšicovi?, aby mohol kanmdidovať na funkciu vo verejnom záujme, t.j. na funkciu špeciálneho prokurátora bez predloženia Odpisu Registra trestu?

Vo veci dokazovania bezúhonnosti odsúdeného Lipšica a iných súvislostí, máme za to, dochádza k diskriminácii mnohých iných občanov SR ktorí chceli pracovať v zamestnaní vo verejnom záujme, ale nemohli, lebo v Odpise Registra trestu mali nejaký starý záznam a zákony pre nich platia retroaktívne od 1.4.2002 so spätnou platnosťou.

Pre odsúdného Lipšica tieto zákony neplatia ani počas jeho výkonu trestu podmienečného odňatia slobody, na rozdiel od iných „zamestnaní vo verejnom záujme“.

Napríklad v zamestnaní „učiteľ“ sa vyžaduje retroaktívny Odpis Registra trestu, teda aj z obdobia pred 1.4. 2002, z obdobia pred uvedením do platnosti retroaktívneho zákona o dokazovaní „bezúhonnosti pre zamestnanie vo verejnom záujme“.

Pán Mazák, ktorý opakovane potvrdil svoju nevedomosť o všeobecne platnej zásade zákazu retroaktivity, ešte ako predseda Ústavného súdu SR, odpovedal pre mnohých poškodených občanov SR, poškodených retroaktivitou uvedeného zákona platného od r. 2002 – v tej dobe ich bolo 170 000 poškodených občanov SR – že vraj „nejedná sa o retroaktivitu“.

Teda zhrnieme: Pre odsúdeného Lipšica neplatí retroaktívny zákon o dokazovaní bezúhonnosti ani v dobe výkonu trestu.

V tejto súvislosti zdôrazňujeme závažnosť úmyselného trestného činu odsúdeného Lipšica s následkom zabitia človeka z nedbanlivosti.
Odsúdený Lipšic nedbal a nedodržal zákon o cestnej premávke, viedol svoje motorové vozidlo neprimerane vysokou rýchlosťou za dažďa a v tme po chabo osvetlenej mestskej ceste, a zrazil chodca na prechode pre chodcov. Chodec išiel pomaly, ale išiel po prechode pre chodcov. Ako odsúdený Lipšic povedal, často jazdil po tejto ceste, preto musel vedieť aj o danom prechode pre chodcov. V čase spáchanie závažného zločinu bol plne príčetný a vedel čo koná.

Náš návrh na postup pri riešení nášho podnetu.

1. Navrhujeme s okamžitou účinnosťou zastaviť platnosť voľby NR SR „za“ odsúdeného Lipšica do verejnej funkcie špeciálneho prokurátora.
2. Navrhujeme zastaviť proces inaugurácie odsúdeného Daniela Lipšica do funkcie špeciálneho prokurátora.
3. Navrhujeme zastaviť účinnosť, zrušenie retroaktivity zákona o dokazovaní bezúhonnosti. Platnosť uvedeného zákona ponechať aktívnu odo dňa jeho platnosti, od dátumu uvedenia zákona do platnosti t.j. od 1. apríla 2002.
4. Navrhujeme zrušiť, pozastaviť platnosť všetkých zákonov pôsobiacich retroaktívne na obdobie pred ich uvedením do platnosti, najmä zákonov schválených touto poslednou vládou.  Poznámka k tomuto bodu: Inak bude musieť platiť retroaktivita aj pre Matoviča, Kollára a spol. na zrušenie ich diplomov, zakázať im činnosť vo „vyštudovanom odbore“, lebo títo si retroaktivitu pre seba zakázali.

Ak platí retroaktivita pre státisíce občanov SR, musí platiť aj pre týchto vládnych činiteľov.

V opačnom prípade – aktuálny stav – je stav SR hodnotený ako bezprávny stav SR. Radoví občania SR sú bezprávni – pre nich „platia“ drijácke zákony, ale pre „výnimočných“ zneužívateľov moci neplatia.

Občania SR nemusia rešpektovať vládu „výnimočných zločincov“, lebo realita bezprávia ich k tomu oprávňuje.
Aktuálny stav SR je bezprávny stav.

Prajeme Vám úspešné riešenia bezprávneho stavu SR.
____________________________________________